sobota, 5 września 2015

Zużyci w sierpniu :)




A więc korzystając z chwili czasu dodaje moją pierwszą notkę tego typu :)


Antyperspirant Dove


Ładny zapach, miałam go dość długo, ogólnie byłam zadowolona ale pobrudził mi białą bluzkę, niestety :(
Może kupię jeszcze kiedyś.

* * * * * *

Krem Barwa siarkowa


Kolejne opakowanie mojego ulubionego kremu matującego pod makijaż. Już zaopatrzyłam się w nowy :)
Ogromny plus to cena, chyba ok. 15 zł :)

* * * * * *
Emulsja na skórę - DALACIN T 


Coś co ratuje moją skórę codziennie.. bardzo wydaje, skończyło mi się około tydzień temu i od razu wróciły moje okropne problemy skórne. Pomaga mi tylko w trakcie stosowania i pewnie będę musiała kupić kolejne, trzecie już, opakowanie.. Jest dostępny w aptekach, a cena to 54 zł/ 10ml :/

* * * * * *

Perfuma MEXX FRESH


Przepiękny zapach ale dość drogi.. dostałam w prezencie od siostry. Mam nadzieje, że jeszcze kiedyś wpadnie mi w ręce :)

* * * * * *

Perfuma C-THRU


Moje ukochane perfumy.Tanie, ślicznie pachną ale niestety szybko się kończą :( Mimo to, na pewno przy okazji kupię kolejną. 

* * * * * *

Rozpoczęliśmy niedawno rok szkolny... Masakra. Niestety bardzo mocno to odczuwam. Nie mogę się zmusić do nauki... Cóż, wam życzę powodzenia i do następnego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz